• هر رویداد در چند روز برگزار می‌شود؟
  • هر رویداد تکانه در دو روز پنج شنبه و جمعه از ساعت 8:30 صبح تا 17:30 بعد از ظهر و با سخنرانی 15 سخنران در هر روز و جمعاً با 30 سخنرانی برگزار می‌گردد. 

 

  • آیا شرکت در فقط یک روز از رویداد تکانه ممکن است؟
  • بله، شما می‌توانيد فقط در یک روز از رویداد شرکت نمایید؛ اما توجه داشته باشید علی‌رغم مشخص شدن سخنرانان هر روز از رویداد در سایت، ممکن است روز حضور یک یا چند سخنران بنا به درخواست خودشان جابجا شود (مثلا به جای روز اول، در روز دوم سخنرانی نماید)؛ لذا دبیرخانه رویداد تکانه، توصیه اکید دارد در صورت علاقمندی به شنیدن سخنرانی یک سخنران خاص، در هر دو روز رویداد شرکت نمایید.

 

  • زمینه تخصصی من فقط به یکی از سخنرانی‌ها مربوط می‌شود، آیا می‌ارزد سایر سخنرانی‌ها را نیز بشنوم؟
  • بله. سخنرانی‌های تکانه به صورت تخصصی ارائه نمی‌شوند. ممکن است در یک سخنرانی مفهومی تخصصی اما به زبان ساده و قابل فهم برای اقشار مختلف جامعه با تخصص‌های گوناگون، ارائه شود؛ بنابراین هر فرد می‌تواند در سخنرانی غیرمرتبط با رشته تخصصی خود نیز شرکت نماید و از تجربیات و ایده‌های افراد متخصص در حوزه‌های دیگر، استفاده کند.

 

  • چگونه می توانم ثبت نام کنم؟
  • شما مي توانيد با انتخاب گزینه "حضور در رویداد" در سربرگ سایت، وارد بخش ثبت نام شويد. در اين بخش توضيحات لازم برای شرکت در رویداد ارائه شده است. پس از وارد کردن اطلاعات خود در فرم، علت علاقمندی خود را به حضور در رویداد تکانه بیان نمایید. در این قسمت از شما وجهی دریافت نمی شود و مدتی بعد، از طرف دبیرخانه رویداد با شما تماس حاصل خواهد شد. با توجه به سیاست دبیرخانه برگزاری رویداد تکانه مبنی بر ایجاد فضای مناسب بین سخنرانان و مخاطبان، ظرفیت ثبت نام در رویداد محدود به 100 نفر می‌باشد. لذا در صورت مفید بودن رویداد تکانه برای شما، لینک ثبت نام نهایی برایتان ارسال می‌گردد.

 

  • چرا باید برای تکمیل ثبت نام، هزینه‌ای پرداخت کنم؟
  • دبیرخانه برگزاری رویداد یک گروه غیرانتفاعی است و هزینه‌های اجرایی از قبیل هزینه سالن، تصویربرداری، صدا، نورپردازی، تهیه فیلم، دکور، طراحی و چاپ، اطلاع رسانی و… را باید پرداخت کنیم. لذا سعی شده است جهت حضور در رویداد مبلغ پایینی دریافت شود تا بخشی از این هزینه‌ها قابل جبران باشند و رویداد بتواند به صورت ادامه‌دار برگزار شود. کمااینکه این تنها مسیر پشتیبانی و حمایت تکانه از سوی مخاطبان است و تلاش می‌شود سایر هزینه‌ها از طریق حامیان رویداد تأمین گردد.

 

  • چگونه مطمئن شوم درخواست من برای حضور در رویداد ارسال شده است؟
  • پس از تکمیل تمامی موارد ستاره دار (*) فرم حضور در رویداد، با فشردن دکمه ارسال، اطلاعات شما ارسال می گردد و پیام: «مشخصات شما با موفقیت ثبت شد.» را مشاهده می‌نمایید.

 

  • چگونه میتوانم از برنامه های جدید تکانه مطلع شوم؟
  • شما مي توانيد از طريق عضويت در خبرنامه سايت، اينستاگرام يا كانال تلگرام ما، از برنامه های جديد تكانه مطلع شويد. همچنين افرادی كه سابقه حضور در يكی از رويدادهای تكانه را داشته باشند، به صورت خودكار به عضويت خبرنامه تكانه در می آيند.

 

  • چگونه می توانم در خبرنامه عضو شوم؟
  • برای عضويت در خبرنامه می توانيد در قسمت پايين صفحات سايت با وارد كردن شماره تلفن همراه و ايميل خود به عضويت خبرنامه درآييد.

 

  • اگر از ثبت‌نام در برنامه منصرف شوم، آیا هزینه آن بازگشت داده می شود؟
  • خير، با توجه برنامه ريزی و هماهنگی انجام شده امكان استرداد وجوه پرداختی وجود ندارد.

 

  • چگونه می توانم مشکل در ثبت نام را گزارش کنم؟
  • شما می توانيد از طريق شماره تلفن ٢٢٩٧٢٧٦٠-٠٢۱ با دبيرخانه تکانه تماس حاصل فرماييد. همچنين می توانيد مشكلات، سوالات، انتقادات و پیشنهادهای خود را از طريق ايميل info@takaane.ir برای ما ارسال كنيد.

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید.